[*]

פורסם בתאריך א' באייר תשע"ב, 23.4.2012


מַה הָעֲבוֹדָה הַזּוֹ לָכֶם
וּמַה בֵּינִי וּבֵינֵיכֶם
וּמַה הַחוּקִים וְהַמִּשְׁפָּטִים אֲשֶׁר צִוָּה
אֲדוֹנָי אֱלוֹהֵינוּ אֶתְכֶם
וּמַה אִיתִי
הָקֶצֶב שֶׁלִּי אִטִּי
מִדַּי
אוּלַי
תַּעַצְרוּ לְרֶגַע, תִרְאוּ שֶׁגַּם אֲנִי פֹּה, מְעַט מֵאָחוֹר
מְחַכָּה גַּם כֵּן בָּתוֹר
לְקַבֵּל גְּלוּלַת אֱמֶת וְכוֹס מַיִם.
וְאוּלַי
תַרְאוּ גַּם לִי
פִּיסָת שָׁמַיִם.

תגובות

א' באייר תשע"ב, 22:12
ואו-מפתיע ומרגש! י *#&למה?!*#& י
הפריע לי המבנה, הוא מעט צורם. אולי תנסי כן לחבר משהו בין השורה של "מידי" לשורה "אולי".
במיוחד שאחר כך יש שורה מאוד ארוכה,אולי תפצלי אותה קצת?
את יכולה פשוט להריד בשורה רווח (בית חדש) בין מדי לאולי, ואז זה יותר נעים לעין (לדעתי).
המילים חזקות, השיר המם אותי.מקסים! נוגע!
תודה.
ב' באייר תשע"ב, 00:06
תודה רבה! י בת שמש י
כן, גם לי זה הפריע, אבל לא רציתי לקטוע את החריזה.. :(
ב' באייר תשע"ב, 01:13
הכניס אותי לרגע למצריים.... י שלהבתחיה י
הרגשתי שזו ממש תפילה חרישית של אחד מהיהודים בעבודות הפרך... מה גם שזה מתחבר עכשיו בקונוטציה של יום השואה.

זה רק אומר שהשיר היה ממש חזק.

יישר כח =)

בהצלחה בהמשך.
ב' באייר תשע"ב, 09:38
תודה רבה רבה! י בת שמש י
זה לא ההקשר, אבל אני שמחה שמצאת לך את החיבור שלך.
ב' באייר תשע"ב, 14:34
את מקסימה. י ניגונים י
"לְקַבֵּל גְּלוּלַת אֱמֶת וְכוֹס מַיִם"

דווקא לי המבנה היה נעים.
ב' באייר תשע"ב, 12:11
שיר מדהים אך מספר טעויות בניקוד י אנונימי י
בשורות האלה המ' צריכה להיות בקמץ
מַה העבודה, מה החוקים, ומה איתי

מַה ביני - להשאיר בפתח

א-דני אלהינו - להוריד את הו' משני השמות
איתי - צ"ל אִתִּי
הקצב - צ"ל הַקֶּצֶב
מדי - צ"ל מִדָּי
בתור - צ"ל בַּתּוֹר
תראו - צ"ל תַּרְאוּ
פיסת - צ"ל פִּסַּת
ב' באייר תשע"ב, 15:44
יפה. י פליקס(= י
למה אין שם.
זה מקסים:)
ב' באייר תשע"ב, 15:53
מדובר על ילד עם ADHD? י צחקן י
ב' באייר תשע"ב, 18:23
לא. י בת שמש י
מדובר על אדם שלא מוצא את עצמו בחברה שבה הוא חי.
ד' באייר תשע"ב, 13:23
הא. לא י בת שמש י
ד' באייר תשע"ב, 21:23
(טוב) י הרהור י
ד' באייר תשע"ב, 21:49
(אבל יש שם רק חייזרים..) י הרהור י
ה' באייר תשע"ב, 09:29
:) י בת שמש י    הודעה אחרונה