כשכותבים טקסט הוא חייב להיות מיושר או לימין או לשמאל. לאן זו החלטה שלך- אבל הדילוג בשורות ימינה ושמאלה מציקה בעיניים
והורסת קצת את הסדר. כשזה מיושר לצד אחד זה נראה יותר מקצועי.
ל' בניסן תשס"ז, 17:52
לע"ד זה מה שמוסיף דווקא... יאנונימיי
ל' בניסן תשס"ז, 18:45
טכנית, לענ"ד יותר יפה מפוזר.יעפר ואפרי
זה נותן הזדמנות להרהר בין מילה למילה, בין שורה לשורה. זה לא זורם וממשיך, זה נותן לכל שורה חשיבות ומשקל משלה.
ובכלל, קשה לי מאוד מאוד עם דברים ממוסדים ומסודרים. גם כתב שמתחיל כולו מצד אחד, הוא מקובע. בפיזור יש מרחב, יש גודל אחר.
א' באייר תשס"ז, 13:18
יכול להיות,יפלפלתיי
אבל עיצובית זה לא נכון.
בשביל זה יש את הרקע. איתו את יכולה לשחק ולתת הרגשות שיאזנו ויעבירו את התחושה שאת רוצה שירגישו. כמו זה שהכנת. משו אוורירי כזה. ואם זה היה באמת מיושר לימין למשל, היית צריכה לאזן את צד שמאל. להוסיף שם עוד משו.
א' באייר תשס"ז, 22:58
אני מאוד חולק על מה שאמרת...יאנונימיי
היצירה היא לפי מה שהאומן מחליט... וזה לא צריך כל כך לשנות..
דפקה ביצירה הזאת זה מוסיף.. זה זורם אם התמונה ואם הרקע.. מה שהרבה מאוד אנשים באתר הזה לא הבינו זה איך לשלב כך שכל התמונה תזרום ביחד תחת מכנה משותף אחד.. וכאן הוא עשה את זה בסדר גמור.. (תלוי למה..) זאת לא פירסומת של אינטרנט שצריך לקורא אותה מהר לפני שהיא מתחלפת, וזה לא כתבה בעיתון. זאת יצירת אומנות. ולא משנה עד כמה אנשים מצליחים לקרוא את זה. זה משנה מה היא החוויה הסופית שמקבלים בסופו של דבר!
ידידיה
א' באייר תשס"ז, 23:04
אני לא מקצועית,אבלייונהי
אני אוהבת יותר את הפיזור של הקטע. לכל משפט ולכל מקום ועיר קודש ישנו המקום שלו במרחב היצירה.
בעיני זה יפה ככה.
ל' בניסן תשס"ז, 15:41
היופי שבפשטות(: קטע טוב. יבת מלךי
ל' בניסן תשס"ז, 16:08
עוד משהויצחקןי
ב"ה
הגופן ממש לא מוצלח, לענ"ד.
יצחק.
ל' בניסן תשס"ז, 16:12
למה? מה היית מציע במקום? יפלפלתיי
ל' בניסן תשס"ז, 18:30
זה מזכיר לי את הגופן של אורות, ושל כל כתבי הרב. (ליעפר ואפרי
א' באייר תשס"ז, 11:59
אבל זה לא הכתב ;שלהם במדויק.יצחקןי
ב"ה
מן הסתם הכתב הוא פרנק [לא בדקתי, לא יצא לי לקרוא הרבה מכתבי הראי"ה].
תגובות
כשכותבים טקסט הוא חייב להיות מיושר או לימין או לשמאל. לאן זו החלטה שלך- אבל הדילוג בשורות ימינה ושמאלה מציקה בעיניים
והורסת קצת את הסדר. כשזה מיושר לצד אחד זה נראה יותר מקצועי.
ובכלל, קשה לי מאוד מאוד עם דברים ממוסדים ומסודרים. גם כתב שמתחיל כולו מצד אחד, הוא מקובע. בפיזור יש מרחב, יש גודל אחר.
אבל עיצובית זה לא נכון.
בשביל זה יש את הרקע. איתו את יכולה לשחק ולתת הרגשות שיאזנו ויעבירו את התחושה שאת רוצה שירגישו. כמו זה שהכנת. משו אוורירי כזה. ואם זה היה באמת מיושר לימין למשל, היית צריכה לאזן את צד שמאל. להוסיף שם עוד משו.
היצירה היא לפי מה שהאומן מחליט... וזה לא צריך כל כך לשנות..
דפקה ביצירה הזאת זה מוסיף.. זה זורם אם התמונה ואם הרקע.. מה שהרבה מאוד אנשים באתר הזה לא הבינו זה איך לשלב כך שכל התמונה תזרום ביחד תחת מכנה משותף אחד.. וכאן הוא עשה את זה בסדר גמור.. (תלוי למה..) זאת לא פירסומת של אינטרנט שצריך לקורא אותה מהר לפני שהיא מתחלפת, וזה לא כתבה בעיתון. זאת יצירת אומנות. ולא משנה עד כמה אנשים מצליחים לקרוא את זה. זה משנה מה היא החוויה הסופית שמקבלים בסופו של דבר!
ידידיה
אני אוהבת יותר את הפיזור של הקטע.
לכל משפט ולכל מקום ועיר קודש ישנו המקום שלו במרחב היצירה.
בעיני זה יפה ככה.
תודה=)
ב"הצלחה!