אני כמעט ואף פעם לא מצליח להבין את ההקשר בין היצירה שלך לבין המלל שכתוב בה. במחילה. אולי תלמדיני מה הקשר בין הקוים שתי וערב האלה שנראים כמו נטיפים משהו, לבין הדיבור? קטונתי. אבל פרט לכיתוב, היצירה יפה מאוד.
י"ד באייר תשס"ז, 15:39
אני יכולה להשתדל:יעפר ואפרי
העמודים ביצירה ניצבים, איתנים, בעלי אחיזה איתנה וקבועה. במקבלי, יש גם את הפסים המושכים קדימה, הנמשכים מעלה.
בדיוק כמו בדיבור.
בדיבור המילים יוצאים מהפה, ומקבלות קיום, משמעות. הם יציבות ושרירות. שלא כמו במחשבה, עם הדיבור הממשי, למילים ולמחשבות ישנה אחיזה בשטח, קיום יציב ותמידי. בקידוש הדיבור, המילים גם מושכות קדימה, מגמתם היא ע"מ לקדם ולרומם, להוציא את המחשבולם לעולם חדש, לעולם נישא יותר, לעולם ממשי יותר, ולעולם נצחי יותר.
בסיידר? (אם תרצה הסבר ליצירות אחרות- אשמח לעשות זאת.)
י"ד באייר תשס"ז, 15:44
נו...יalyanniי
מחילה מכבודך אבל הסבר חלש. מצטער. קראתי שלוש פעמים את ההסבר ושובו ושוב אני מסתכל על התמונה אך לשווא. בואי נגיד ככה: לו היתה היצירה ללא הכיתוב לא הייתי (ואני משער שאף אחד אחר) מדמה את הקוים למילים.
אבל עזבי- היצירה יפה.
י"ד באייר תשס"ז, 15:56
בדיוק מהסיבה הנ"ליעפר ואפרי
אני יצרתי את זה ולא אתה..
:-) תודה בכל אופן!
י"ד באייר תשס"ז, 18:34
אבל ההבדל יפלפלתיי
בין יצירה ויזואלית כזו לבין שיר מופקע זה שבשיר אתה יכול לשתול רמזי מילים שיתקשרו למזר- וזכות היוצר להפקיע את שירו,
בויזואלי - לא הובנת? - לא עבר המסר, היצירה לא מילאה את תפקידה כראוי.
או לפחות פיספסה חלק נכבד מעצם קיומה.
לענ"ד.
ט"ו באייר תשס"ז, 00:37
לא.יעפר ואפרי
לענ"ד היצירה אמורה לחבר את היוצר לנקודת היצירה שבתוכו. שנקודת היצירה היא הנקודה הכי פנימית באדם, ורק חיבור אמיתי וחסר מסכות, הוא המאפשר לאדם לגעת בנקודה הנ"ל וליצור יצירה שתכיל את רוחו בתוכה.
כל עוד היצירה הזו שאבה מתוכי כוחות והיא כעת מכילה משהו ממני- זו הצלחה. ודאי שיש ענין שתבינו מתוך זה משהו, אבל זהו ענין משני יותר, אבל חשוב גם בפני עצמו.
י"ד באייר תשס"ז, 18:31
האפקט 3D מדהיםימשהי
גם השילוב של המילים מוצלח.
ועם זאת - באמת צריך להיות אמן בשביל להבין את הקשר. מה שאני לא...
ט"ו באייר תשס"ז, 00:35
אין פה תלת מימד...יעפר ואפרי
שוב.. :-)
י"ד באייר תשס"ז, 19:26
קשרים והֶקשריםיאגם-כנרתי
גם אם לא תמיד עובר המסר, הרי שיש לצופה תמיד היכולת להרקיע שחקים עם דמיונו. במקרה זה המלל קצת מגביל, אבל אפשר גם לאמר שהמלל מכוון לכוונת יוצרו, הכל בעיני המתבונן...
האתגר גדול לא פחות, לנסות לראות ביצירה את מה שהסביר היוצר.
ואני רואה כאן - קוים ורצועות של אור על הכתלים כמו מיתרים המתנגנים ברטט...
כּנרת
י"ד באייר תשס"ז, 21:23
יפה מאד יבדולחי
י"ד באייר תשס"ז, 21:36
יפה. מאד יפה. יבת מלךי
י"ד באייר תשס"ז, 23:22
מגניב חחח ימכאל 2 3י
ט"ו באייר תשס"ז, 00:03
אווווויחמסיתי
אני אוהבת את זה.
ט"ו באייר תשס"ז, 00:24
היתי ממליצה לחדד את הקוים יותר יבדולחי
ז' בסיוון תשס"ז, 22:08
איך עושים את זה?.?זה ממש יפה!!!ירחל גליקיהודעה אחרונה
תגובות
ומה שכתוב, בכלל..
אבל פרט לכיתוב, היצירה יפה מאוד.
בדיוק כמו בדיבור.
בדיבור המילים יוצאים מהפה, ומקבלות קיום, משמעות. הם יציבות ושרירות. שלא כמו במחשבה, עם הדיבור הממשי, למילים ולמחשבות ישנה אחיזה בשטח, קיום יציב ותמידי. בקידוש הדיבור, המילים גם מושכות קדימה, מגמתם היא ע"מ לקדם ולרומם, להוציא את המחשבולם לעולם חדש, לעולם נישא יותר, לעולם ממשי יותר, ולעולם נצחי יותר.
בסיידר?
(אם תרצה הסבר ליצירות אחרות- אשמח לעשות זאת.)
מחילה מכבודך אבל הסבר חלש. מצטער. קראתי שלוש פעמים את ההסבר ושובו ושוב אני מסתכל על התמונה אך לשווא. בואי נגיד ככה: לו היתה היצירה ללא הכיתוב לא הייתי (ואני משער שאף אחד אחר) מדמה את הקוים למילים.
אבל עזבי- היצירה יפה.
:-)
תודה בכל אופן!
בין יצירה ויזואלית כזו לבין שיר מופקע זה שבשיר אתה יכול לשתול רמזי מילים שיתקשרו למזר- וזכות היוצר להפקיע את שירו,
בויזואלי - לא הובנת? - לא עבר המסר, היצירה לא מילאה את תפקידה כראוי.
או לפחות פיספסה חלק נכבד מעצם קיומה.
לענ"ד.
כל עוד היצירה הזו שאבה מתוכי כוחות והיא כעת מכילה משהו ממני- זו הצלחה. ודאי שיש ענין שתבינו מתוך זה משהו, אבל זהו ענין משני יותר, אבל חשוב גם בפני עצמו.
:-)
גם אם לא תמיד עובר המסר, הרי שיש לצופה תמיד היכולת להרקיע שחקים עם דמיונו. במקרה זה המלל קצת מגביל, אבל אפשר גם לאמר שהמלל מכוון לכוונת יוצרו, הכל בעיני המתבונן...
האתגר גדול לא פחות, לנסות לראות ביצירה את מה שהסביר היוצר.
ואני רואה כאן -
קוים ורצועות של אור על הכתלים
כמו מיתרים המתנגנים ברטט...
כּנרת
זה חמוד...רעיון יפה.....
זה ממש מקורי..