ב"ה
פּוֹסֵק מִלֹּא - מֻתָּר *
לְבַל אֶכָּשֵל.
[כי אני]
כְּבָר מבוצר
בִּנְיָר חוֹל זָהֹב
עֵץ נָטוּעַ
אַךְ לֹא מְשֹּׁרָשׁ
שְׁנוֹת שְׁמִיטָּה
שֶׁנִּרְאוֹת כְּיוֹבֵל
[כיוון ש]
אוֹצָר בֵּית דִּין
נִפְתָח מַהֵר מִדַי
פֵּירוֹת לֹא בְּשֵלִים **
נִקְטָפִים מְעַט
וּמִתְעוֹרְרִים
בַּזְּמַן?
גִּדּוּלִים מְנֻתַּקִים
[זה מזה]
גְּדֵלִים בָּחֲמָמָה
עַד בֹּא גּוֹאֵל
> מעט ספק. ממש מעט. גם הוא יעלם בקרוב כנראה...
> > רבי נחמן מברסלב כותב שפרי שאינו בשל, אסור לאכול כי מקור חיותו מהעץ, והוא רגיל למשוך חיים, ומי שיאכל אותו עלול להנזק מזה רוחנית, כי זה ימשוך ממנו חיים. אבל אם הפרי בשל, אפילו לא בשל על העץ מותר לאוכלו.
תודה לשמעון_, מו"ר אבי ואחותי על העזרה בניקוד.
תגובות
בעזרתו יתברך
[אין לך שם שני, אז פשוט נכפיל את הראשון].
השיר טוב.
אהבתי את התוכן שרואים,
ואת מה שמעבר..
הכנסת אלמנט שנת השמיטה, יובל שנים וכו' ממש נחמד.
אתה בקטע של סימן שאלה אחד במהלך השיר, אישית אני חושבת שזה מכניס את הקורא יותר לשיר, זה חשוב.
בטוח שיש עני'ין בכוכבית הראשונה? [אגב, בשיר יש כוכביות ובמקורות יש >..][?].
הפריע לי שיש חלקים מודגשים מסוי'ימים, לענ"ד עדיף בלי,
כמו"כ אני לא אוהדת גדולה של /ש/ ואותיות מנותקות אחרות
שההמשך מגיע בשורה אחרי'ה. אבל זו רק אני.
אשרי'יך,
רוב הצלחות בהמשך!
אבל לי השיר ממש מזכיר את הגוש.
שם כל עניין הגידולים והניתוקים ברמות השונות, היה בחיים ממש.
בקיצור- השיר נגע בי, מהמקום שלי.
שתגלה לאיזה גוש
ומאיזה מקום?
לא התכוונתי לחטט.
פשוט, כוונות חשובות.
הרבה שמחה ובריאות
ב"ה
שיר מענייין
רבי נחמן מברסלב אומר
להיות בשמחה תמיד
ואני אומרת לו. כל דבר בעיתו
אוצר בית דין- כתיבה מצויינת
העיקר שהבנת
חודש טוב
מְשֹׁרָשׁ(ללא דגש בשין הראשונה)
שְׁמִיטָה(אם החלטת לכתוב שמיטה עם יו"ד אז הטי"ת רפויה, ד"א-'שְמִטָּה')
[כיוון ש]
מִדָּי(קמץ ודגש בדל"ת)