יוסי - ב'.

מאת
צחקן
פורסם בתאריך ט' באב תשס"ו, 3.8.2006
ב"ה
 
הפקד- הקשב!
 
טייסים יקרים, שלום רב. היום נעבור מספר אימונים בהרמה עד 15 קילו ובהרמת בני אדם. אלו דברים שיהיו שימושיים לפעולה.
 
הם הוכנסו לחדר כושר צבאי. נכתב מבחוץ - הכניסה לנשים/גברים בלבד. שוב סינן אדם - הדתיים האלה.
 
כל אחד 'תופס עמדה', וכל רבע שעה מחליפים, ממש כמו יום ספורט בביה"ס, חשב יוסי.
 
ועתה - יש לו משימה- לפנות.
 
כעבור שלוש שעות, שבהן התאמנו הפסיק המפקד לצהרים, ואמר שמי שלא יעבור את האימון - לא יפנה ולא יהיה טייס. האיום הזה היה איום ממשי - ובאימון ערב התוצאות היו טובות יותר. לאחר כמה ימי אימון, נשלחו לכרם שלום, להתאמנות לגרוש הגזעני.
 
החיילים - בלא אבחנה כלשהיא, התחילו לתת מכות באמת 'כמו למתנחלים'. כל  מה שהיה להם על מתנחלים הם עשו באימון. התוצאה היתה למחרת בעיתונים, וכל אחד מהם קיבל נזיפונת. כולם ידעו שזה מה שהם רוצים בגרוש - אלימות מרובה וברוטאלית כלפי המגורשים. בערב הקרנה באולם של ממש כמו קולנוע עוד סדרת חינוך. עוד פרטים על המתנחלים, עוד שטיפת מוח. על ממלכתיים, סרבני פקודה ועוד. 'הכל', הם ידעו על הדתיים, ציציות, כיפות, הבדלים בין מגזרים, ועוד. הם אמורים להיות 'היחידה המובחרת של הפינוי', ואם כן - הם יקבלו צל"ש והעלאה בדרגה כמה חודשים לאחר היותם טיסים טירונים.
 
מה שהם לא ידעו, זה בדיוק איך להבדיל. זה כמו ללמוד על הודים מסרט של נשיונל ג'אורפיק. בסוף - אתה לא מבין הכל. הסרט נערך ברמה רדודה, קללות, צילומים מהתחנלוית אך ברמה גרפית גבוהה ומושכת עין. כל דתי שרק הרביץ קיבל שם במה, והסרטים ממש התקרבו לסרטי תעמולה אנטשימים. המפקדים והחייילים צפו בשקיקה- זה עדיף מאשר עכשיו להתכונן לעוד טיסה בעומק שטח האויב. לא?.
 
מיום ליום הריקבון בבסיס גדל. המפקד לקח את החיילים וכינס אותם יחד
"לאחרונה שמענו גל גנבות בבסיס"
"מה? מו ? מי?"
"שקט!"
"גל, תדבר"
גל היה בחור חוזר בתשובה. כולם ידעו שהוא ימני וחשבו שהוא מתנחל. הוא היה שתקן (ממש כמו שחר של הודיה. אולי יותר), ולכן כולם חשבו ככה.
"כן. המפקד. גנבו לי לאחרונה הרבה חפצים אישיים. חלק מהכסף בארנק, התקשרו מהפלאפון שלי, אכלו לי מהתיק אוכל, השאירו 'סימנים' באוהל, ובכלל אני מרגיש שמתנכלים לי פה מאחורי הגב"
המפקד אמר להם שכולם אמנם משוחררים "אבל אם נתפוס את הגנב - או מישהו צוחק על גל, אבוי לו- יורד הצל"ש.
 
למחרת כל הבסיס הוכה בגל גנבות. החשדות רצו מאחד לאחד, הרכילות גאתה, וכל מי שהיה לו רסיס מידע היה מלך הבסיס. לאחר יומיים כולם ידעו שכולם גנבים. מה לעשות - הגרוש משחית. לאחר מכן התגנבה שמועה שנתפסו שני אנסים במחנה, ואף אחד לא יצא נקי. כל הבסיס התמלא בלש"ע, ואיש לא ידע מה האמת - הוא רק ידע שהוא אתמול 'פילח' למישהו משהו, 'השלים ציוד', ועוד כהנה וכהנה. אף אחד לא הגיע למסקנה ש...
הגרוש משחית.
המשך יבוא בעזרת ה' יתברך.

תגובות