נטישה

מאת
פעימה
פורסם בתאריך י"א בתשרי תשס"ח, 23.9.2007

לה"ו!

לאן הלכת?
איך נטשת אותי ככה?
ליווית אותי 16 שנה ואחר כך נטשת?
להזכיר לך מה אמרת?
'נטישה פתאומית פירושה הרס כללי של הנטוש'
אז לא נטשתי את השיעורי סוסים,ציור, ואפילו לא את מאמצי ללכת יומאחד כמו שצריך!
ומה איתך?
מה עם 'קשוט עצמך תחילה'?
נטשת.

התרגלתי אליך!
לבכות אליך ואיתך,
מי יתמוך בי עכשיו?
העץ שבחצר?-זה שטיפלנו בו במשך 16 שנה?
למי אבכה עכשיו??
דווקא כשהגעתי לרגע הכי קשה פיזית ונפשית אני צריכה נטישה מצידך?
ואני חשבתי שהכרתי אותך!אצלי הצטיי'רת שדווקא ההפך מהאחרים לא תבוא מצידך הנטישה הנוראית והמכאיבה כל כך!
נטשת.

יש ביכולתיי'ך הרבות דרך כלשהי להבין שקשה לי בלעדיי'ך?
פתאום ככה נטשת,בלי לומר מילה-
מילה של חיזוק,תמיכה,אהבה כמו שתמיד הבאת לי.
נטשת!


אז-זהו?
אני אמשיך בקשיי'ם האלו שניקרו לי בחיי' לבד?בודדה?בלי אף אחד?
אחרי 16 שנה איתך?!
אמרת לי תמיד לחקות את מעשיי'ך-
שיי'צא לי מזה רק טוב!
אז אם נטשת,
אני עושה כמוך-

ונוטשת.

הקטע נכתב ללשון זכר או נקבה קחו את זה למקומכם האישי..
ותודה ליהונתן והשאר על ההערה..

תגובות

י"א בתשרי תשס"ח, 14:52
מישו? י פעימה י

לה"ו!

 

תגובות?

י"א בתשרי תשס"ח, 18:10
תגובות?מותר לי? י פעימה י
י"א בתשרי תשס"ח, 18:19
מותר. י ארגמן י
מצטערת. האמת, די חיבבתי ואהבתי את הרעיון אבל הפריע לי הבומבסטיות של זה, כל הסימני-קריאה והסימני-שאלה. אולי תנסי לעשות את זה עדין יותר.
כדאי גם לתת יותר רקע על מה שהיה ביניהם, איך היא הרגישה כשהוא עזב, לאן הוא הלך וכאלה.

וגם, זה מאוחר מדי להערה הזו אבל, היה כדאי לסווג כ'מכתב'.
י"א בתשרי תשס"ח, 20:08
יש קיבלתי תגובה! י פעימה י
לה"ו!

זה 'בובמסטי'כי זה אמור להיות כעוס..הסימני שאלה הובעו אצלי גם כבלבול,ז"א-פתאום נטישה-בום כזה אחרי 16 שנה, לא יגרום לבלבול?-איך לא?
ואני לא אפרט עוד על מה שהי'ה ביניהם כי זה לא נכתב לבן/בעל וגם לא לבת/אשה ואולי בכלל לקב"ה..

בעקרון מה שניסיתי ליצור פה זה שיהי'ה אפשר לקרוא את זה מנקודות מבט שונות-אם תבחיני אפשר לקרוא את זה כאילו זה נכתב דווקא לבת..-הכל תלוי בנקודת מבט ובדיוק בגלל זה לא סיווגתי את זה כמכתב למרות שזה עלה כריון בראשי הקט..

ותודה על התגובה הבודדה על יצירה יחסית מושקעת..
י"א בתשרי תשס"ח, 20:41
אם זה לקב"ה אז בכלל לעדן. י ארגמן י
קשה לי לקרוא את זה ולכן גם לא הגבתי לפני-כן. זה מאד... איך להגיד... אלים. תוקפני. וזה לא מתאים כשהסוף כ"כ יפה ונעים לאוזן.
אולי כדאי שזה יביע יותר אכזבה מאשר כעס. נטישה יכולה להיות מורגשת בשתי התחושות ואת בוחרת לאן לנתב את זה.

ביקשתי שתכתבי על הקשר כי זה נשמע לי מוזר שאת לא מספרת כלום על השש-עשרה שנים האלו, במיוחד כשהזכרת את שיעורי הרכיבה, הציור וההליכה, זה היה נשמע לי כמו בסיס למשהו מצוין.
אני חושבת שזה לא משנה מי זה היה [או הייתה] אפשר להסביר קצת על איך הוא עמד מאחוריה ועודד אותה ואז הלך פתאום.

וגם אולי פחות סלנג, יותר רצינות. לאף-אחד, לא לקב"ה ולא לחברה לא הייתי כותבת משהו שבא מתוך כאב ומכניסה שם דברים כמו "יומאחד" או "כתוש עצמך תחילה" [הקב"ה אמר לך את זה ככה??].
זה מאד מאד לא אחיד מבחינת משלב שפה ומבחינת הרגשות [לפעמים רציניים ועמוקים- "דווקא כשהגעתי לרגע הכי קשה פיזית ונפשית אני צריכה נטישה מצידך" ומצד שני קטנים ופשוטים- "למי אבכה עכשיו??"] ואת צריכה לעבוד על זה.

מצטערת על הביקורת הכבדה, זה הכל מאהבה :-)
י"א בתשרי תשס"ח, 21:23
סבבה..-צודקת.. י פעימה י
לה"ו!

דבראשון-לובמ'ת התכוונתי לקב"ה סתם אמרתי משו שהוא לא מוחשי..

בקטע של הלעבוד על זה ברור שיש מקום מקום לזה הבעי'ה שאני ממש לא מבינה בקטעים של המשלב שפה..-ז"א מה נקרא שפה גבוהה ומה סלנג[ברור שיש את ההבדלים אבל יש כאלה שנוטים לצד זה או אחר]


וזה לא 'קטוש'??
תודה על העזרה..
י"א בתשרי תשס"ח, 22:08
אז אולי תגדירי את זה למישהו מסוים. י ארגמן י
כי באמת סיקרן אותי לדעת מה עם ההליכה והסוסים [חשבתי שזו בטח רכיבה טיפולית] וזה היה יכול לעזור אם היית נותנת עוד מידע על זה [רגשות יש מספיק, אינפורמציה לא].

את יכולה להשאיר את זה כסלנג, אם זה מישהו שלדמות הכותבת נוח יותר לדבר איתו ככה. אם זה לא מישהו שצריך להיות רציניים איתו, אבל העיקר שזה יהיה אחיד, גם מבחינת מה שהפריע לה בנטישה [זה שאין לה למי לבכות ומי שיתמוך בה? זה שהוא הטיף לה מוסר על נטישות? זה שהיא הייתה תלויה בו והיא לא יכולה להסתדר לבד?].

בזמן האחרון אני משתמשת הרבה בסוגריים, אני לא יודעת למה.
י"ב בתשרי תשס"ח, 11:39
עלה לי רעיון- י פעימה י
לה"ו!

אולי אני אקח את זה כבסיס לסיפור אנסה לעשות סיפור[מה שאפפ'ם לא עשיתי]
וזה ישתלב כחלק מהסיפור..

אבל אז זה מעצבן אותי כי אי אצטרך לבחור אם זה בן או בת!!
הקטע הזה יכול לבוא בכ"כ הרבה מקרים:
-בעל שנטש את אשתו אחרי 16 שנות נישואים וחברות
-אמא שנטשה את בנה
-אחות שנטשה את אחי'ה

זה יכול לבוא בכ"כ הרבה וריאציות ופתאום אני צ'כה לקבע את זה..
טוב, אני אחשוב על עוד קצת..
מישו מוכן להחליט לי?!!?
י"ב בתשרי תשס"ח, 11:52
מסכים עם שני... י צביקה י
באמת חסר פה כל הקטע של מה שבכלל היה, אנחנו לא יכולם להבין את הכעס בלי להבין על מה הוא, צריך לפרט יותר את הקשר שהיה ביניהם( מי שזה לא יהיה)...

והרגע קראתי סיפור של שני שממש התחבר לי לזה..."האור שלו"
/Mosaic/Read/6681#51813
כדאי לך לקרוא...
י"ב בתשרי תשס"ח, 11:52
מסכים עם שני... י צביקה י
באמת חסר פה כל הקטע של מה שבכלל היה, אנחנו לא יכולם להבין את הכעס בלי להבין על מה הוא, צריך לפרט יותר את הקשר שהיה ביניהם( מי שזה לא יהיה)...

והרגע קראתי סיפור של שני שממש התחבר לי לזה..."האור שלו"
/Mosaic/Read/6681#51813
כדאי לך לקרוא...
י"ב בתשרי תשס"ח, 14:41
קראתי.. י פעימה י    הודעה אחרונה
לה"ו!

כ----ל הרעיון הוא שתחשבו לבד!!
מה קשה!?
^זה^ לא מתוך עצבים אל תחשבו..

קצת פיתוח מחשבה,דמיון ..
י"א בתשרי תשס"ח, 20:13
איך להסביר.. י שרון כהן י

זה נגע בלב אי אפשר ומר שלא..

אבל איך לומר יש בזה תאורים של מכתב ואפילו את יכולה לעשות מיזה סיפור,נראה שהמילים לא מספיקות בשיר,ואז זה נהיה חסר,ואולי לא ברור..

י"ב בתשרי תשס"ח, 11:41
תודה.. י פעימה י
לה"ו!

תראי את כל ה'דו-שיח' שלי עם שני[ארגמן] ובעיקר תחת הכותרת 'עלה לי רעיון'..

תודה רבה על התגובה..
י"ב בתשרי תשס"ח, 12:37
מכורה- י ציר 60 י

בס"ד

זה ממש יפה ונוגע

ונלענ"ד שלקחת את זה למישהו\משהו ספציפי קצת יהרוס את זה, היופי כאן הוא שאתה לוקח את זה לאן שאתה חושב....

אבל תעשי עם זה מה שאת מרגישה.

נ.ב המשפט הוא "קשוט עצמך..." לא "קטוש" (או שהתכוונת כאן למשהו עמוק שלא הבנתי?)

יומטוב.

יהונתן.

י"ב בתשרי תשס"ח, 12:51
יהונתן- י פעימה י
לה"ו!

דבראשון-תודרבה.

שנית-אם אני אעשה מזה סיפור או משו כזה[עאלק-רק אני..] זה לא יבוא במקום זה.. זה ישאר במקום שלו..

אם כבר אני עושה סיפור אז זה יבוא כבסיס-היי'תה נטישה של מישהו/מישהי אחרי 16 שנה ומה שמעצבן אותי שאז אני אקבע לי,בתוך עצמי משו מסוים לקטע הזה..

וכל הרעיון והמחשבה שהושקעה בקטע הזה הוא שזה לא יקַבע לשום דבר אלא כל אדם יקח את זה לעצמו-כמו שאמרת..

ומישו כבר מוכן לומר לי איך כותבים-אומרים את זה?!!? כתוש/קשוט/קטוש?!? המשפט הי'ה נראלי מוזר מההתחלה..
י"ב בתשרי תשס"ח, 13:10
יהונתן אמר לך י אגל-טל י
אומרים וכותבים "קשוט"
י"ב בתשרי תשס"ח, 13:26
מכורה- י ציר 60 י
המשפט המדויק - "קשוט עצמך ואחר כך קשוט אחרים" (בבא מציעא,קז,עמוד ב).

יומטוב.
יהונתן.
י"ב בתשרי תשס"ח, 13:27
תודרבה!אשנה.. י פעימה י